Cum Comand?

Aici găsești toate informațiile despre cum poți comanda online pe site-ul nostru.

1. CUM ÎNREGISTREZ O COMANDĂ?

Primul pas este să navighezi în multitudinea de produse disponibile în meniurile afișate pe site, să selectezi produsele dorite împreună cu opțiunile preferate pentru fiecare produs în parte și să le adaugi în coșul de cumpărături folosind butonul aferent. După verificarea produselor selectate din coșul de cumpărături, trebuie să apeși pe butonul "Checkout".

În acest punct se va încărca o nouă pagină care va cuprinde un rezumat al comenzii tale și unde este necesar să completezi adresa de livrare, câmpul pentru detalii suplimentare (alte mențiuni despre comandă/ produse/ adresă sau oră livrare etc.), numele complet și numărul de telefon unde te poate contacta curierul. Selectează "Plasează comanda" și "Continue" la mesajul privind plata securizată (Secure Payment), după care se va deschide o nouă fereastră pentru plata online securizată prin intermediul Băncii Transilvania. După completarea datelor bancare (număr card bancar, valabilitatea acestuia, numele deținătorului de card si codul CVS), plata urmează a fi procesată prin bancă și veți primi confirmarea comenzii pe adresa de e-mail indicată. 

În cazul în care anumite produse nu sunt disponibile ori nu pot fi livrate, vei fi anunțat telefonic.

 

2. CARE SUNT MODALITĂȚILE DE PLATĂ?

Comanda se confirmă pe e-mail în cazul în care utilizatorul are un cont client pe site-ul www.fullhouse.ro sau în caz contrar, telefonic. Plata comenzii se realizează integral prin card bancar la momentul înregistrării comenzii online. Livrarea este gratuită pentru o comandă cu valoarea minimă de 30 Ron.

În cazul comenzilor mai mici de 30 Ron, taxa de transport este de 5 Ron

 

3. DESPRE LIVRARE

Timpul de livrare mediu estimat este de 40-60 minute de la momentul confirmării comenzii și poate varia în funcție de volumul de comenzi de la momentul înregistrării comenzii. Pentru a evita eventuale întarzieri, te rugăm sa plasezi comanda din timp.

Menționăm că în perioada iernii, timpul de livrare poate crește din cauza condițiilor meteo și a traficului rutier.

La primirea comenzii, te rugăm să verifici conținutul și bonul fiscal (orice comanda livrată de noi este însoțită de factură și bon fiscal).